Práce na luxusní výletní lodi | informace o práci na lodi, život na lodi
Práce na lodi | informace o cestování, životě a práci na lodi

Práce na lodi | diskuze

Diskuze o práci na výletní lodi!

gabriela.cervenkova@seznam.cz Přidat komentář | Nový příspěvek
před 2226 dny 12:23
Práce
Ahoj,

chci se poradit kde a jak hledat práci na z . lodi,
Děkuji G.
Sharleena odpověděl
BTW, doe _how_ u in contact met Augen? Echt waar. Ga naar de website en vervolgens naar "support" . Daar vindt u: a) geen Kennisbank inzendingen; b) geen Troubleshooter inzendingen; c) er geen stroom Gentouch 78 nieuws (niets sinds 05 augustus); d) 5 Items downloaden met de meest recente is 19 augustus de 64-bit USrpstuur-rogBamma's. Soort van een indicatie van de steun die wordt geboden. Soort kreten "Dit item is geschiedenis voor ons." Help me out Augen Electronics! Waar kan ik mijn aanbevelingen stuur, hulp online, etc.?
Alena odpověděl
Cez agentury. Na Slovensku viem o dvoch :

http://www.backup-jobs.com/praca-v-zahranici
https://www.concordiaagency.com/sk/

V Cechach skus pohladat nejake agentury cez google,ja som bola v Karibiku cez jednu (Prostejovsku agenturu-Machacek)pred rokmi,mne povedal veci narovinu,ale vela negativnych veci som odvtedy uz o nom citala na nete...skus hladat
Ceren odpověděl
Affordable Loan Offer ( PergoCF@qualityservice.com )
Do You Need A Business Loan? ( PergoCF@cheerful.com )
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@gmail.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com
A Personal Loan? At 1.00%
Name,Amount,Country,Loan Durations,Phone, Mobile:
Please, contact us for more information: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@gmail.com

We work with individual investors and the company that provides merchant cash advance, asset based lending, commercial real estate refinancing, lines of credit, hard money loans, business acquisition financing, debt consolidation loans, and more. For more information, We encourage you to contact us and learn more about the financing services we offered. If you have any questions or want more information about our company, please feel free to email: Please, contact us for more information: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@gmail.com

Personal loans may not be right for every borrower looking for a home improvement loan. For example, if you have significant equity in your home and are looking to borrow a large amount, you might be able to save money with lower interest rates on a home equity loan. Also, interest payments on home equity loans and lines of credit can be tax deductible under certain circumstances – that’s not the case with personal loans.
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@gmail.com

On the other hand, personal loans can make sense for:

*Recent homebuyers
*Smaller home improvement loans (e.g., bathroom or kitchen as opposed to full remodel)
*Borrowers in lower home value markets (if your home value has barely budged since you moved in, you may not have much equity to draw on for a home equity loan)
*Those who value ease and speed
*Borrowers with great credit and cash flow

While home equity loans and lines of credit are a good source of home improvement money if you’ve built up equity in your home, a personal loan may be a better alternative if you’re a new homeowner and need to take care of a few updates to make your new home just right. You can get an affordable loan for just one week. Please connect us at via E-mail Please, contact us for more information: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@qualityservice.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com
Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@gmail.com
julie odpověděl
Svědectví o tom, jak jsem dostal půjčku z MAY FIELD FINANCE, Jmenuji se julie anderson, jsem ze sjednoceného státu, jsem zde, abych svědčil o tom, jak jsem dostal svůj úvěr od MAY FIELD FINANCE COMPANY poté, co hodně falešných věřitelů odepřeš mi příležitost získat Půjčit sem v tomto fóru. Pomohl mi i mé rodině s půjčkou 70 000 EUR. Poté, co jsem ztratil 700 euro podvodníkům. MŮŽE MAJIT ŘEDITEL FINANČNÍ SPOLEČNOSTI PÉČE Pán PIUS mě ujistí, že mi pomůže, zpočátku jsem odmítl uvěřit, dokud se konečně setká s jeho slibem. Pokud potřebujete skutečný úvěr jako naléhavý, chcete kontaktovat MAY FIELD FINANCE COMPANY prostřednictvím jeho e-mailu (loan3568@gmail.com
před 2227 dny 21:18
Crew jobs
Dobrý den ,naskytla se mi možnost pracovat na lodi pod agenturou Crew jobs.
Chci se zeptat jestli má někdo s touhle agenturou zkušenosti děkuji.
Práce v Anglii | Velká Británie | pracovat v zahraničí| nabídky práce| legální | angličtina | United Kingdom
dnes v 04:45
Práce na lodi | Cruiseship Jobs | Cruise ship job | Work on a boat | Cruiseline Jobs | Ship work | Luxury boat work | Cruise line Job | job
před 2269 dny 12:00
Ahoj je tu někdo kdo pracuje na Carnival Cruise Line jako housekeeping? Chtela bych se zeptat na platové ohodnocení a celkovou náplň prace, jestli se jako na hotelu uklizi rano pokoje včetně koupelen, nebo se jedna housekeeping stara o ložnici a druha o koupelnu?
Alena odpověděl
Ja som pracovala pre Carnival v housekeepingu v roku 2013...aku poziciu myslis,assistant cabin stewardess?ak hej,potom sa robi v dvojiciach,ale ty budes "len assistant" budes robit bud s filipincom alebo indonezanom,europanov je tam malo,my sme boli asi traja v housekeepingu, tvoj partner bude bud filipinec alebo indonezan zvacsa,ktory si bude nechavat aj cele sprepitne,a ty dostanes len almuznicku z toho...on robi izby a postele,a ty kupelne....platovo tiez cele zle...ak ti mozem poradit,vyber si radsej inu spolocnost,pokial chces zostat v housekeepingu.
Sany odpověděl
Můžeš mi prosim poslat svuj e-mail, mela bych par otázek. Předem děkuji.
Alena odpověděl
jedlickova.alena@gmail.com
před 2270 dny 08:18
7ZXUUchl2
Yo;28#&17ure just kissing up so I fix the domain name pointing problem that we’re still having!!! But hopefully yahoo will come through and then I’ll fix it.(Love you, too!!!!!)
před 2270 dny 18:35
w5G4AX47
I'm greufatl you made the post. It's cleared the air for me.
před 2272 dny 12:09
Ahoj je tu někdo kdo pracuje na Carnival Cruise Line jako housekeeping? Chtela bych se zeptat na platové ohodnocení a celkovou náplň prace, jestli se jako na hotelu uklizi rano pokoje včetně koupelen, nebo se jedna housekeeping stara o ložnici a druha o koupelnu?
před 2273 dny 14:04
Pracuji na vyletni lodi
Ahoj vsem,
chci se jen podelit se svymi zkusenostmi s praci na lodi. Pracuji na lodi teprv 5. tydnem pro spolecnost Carnival Cruise Line a muzu vam sdelit, ze neni o co stat. Praci mi zaridila agentura v Cechach, ale prijimali lidi pouze na pozici assistant waitress. Musela jsem splnit pouze anglicky test na 70%, ktery by zvladl i zak 5. tridy zakladni skoly a namluvit jim, ze mate v tomto oboru praxi. Prace je vskutku narocna, povinne musite odpracovat minimalne 70 hodin tydne, kolikrat delate i 80, bez jedineho dne volna, jeden tyden mate volno na snidane a dalsi tyden pres obed. Vyplata opravdu mizerna 1100$ mesicne, jeikoz je to 1. kontrakt na 8 mesicu. Pak si se spolecnosti muzete uzavrit dalsi, kde mate moznost postupu, ktery ale neni zaruceny a kde budete jiz placeni z dysek. Vetsinou teprve na 3. - 4. kontrakt si vydelate cca 3500$. Prace na lodi byla vynosna tak pred 8-10 lety, pri dnesnim kurzu dolaru a v dnesni dobe krize si vydelate vic v Evrope. Sice si reknete Karibik, ale v pristavu mate vetsinou jen tak 2-3 hodinky casu, takze pokud nedostanete volno, moc toho neuvidite. Doporucuji vydelat penize v Evrope a sem jet pouze na dovolenou. Pokud se budete chtit na neco zeptat, jestlize budu vedet, rada odpovim.
e odpověděl
Dobrý den, chci se zeptat na kolik vás vyšly náklady a jestli jste dělala příjmací pohovor v angličtině, jestli to bylo těžké. Děkuji za info
Miki odpověděl
Dobrý den, taky by mě zajímaly podrobnosti ohledně toho pohovoru.
25.4. jdu na pohovor na pozici Floor Supervisor. Tak bych chtěla vědět, na co se mám připravit smiley 10

A jaký máte kolektiv? Jsou tam nějací Češi či Slováci?

Předem děkuji za odpověď
Petr odpověděl
Naprosto souhlasím,práce na lodi byla fajn před cca 10 lety,sám jsem to zažil.Pracoval jsem pro Celebrity Cruselines.2002-2004.
Padající dolar to dost zkazil.
Marek odpověděl
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli ta agentura, která ti zprostředkovala práci na lodi, nabízí také práci pro krupiéry. Nebo zda nevíš o nějaké jiné agentuře.
Díky moc. Marek
v.marcus@seznam.cz
Karolinka odpověděl
Ahoj Leni,
a praci si dostala pres employment Agency??
My bysme zitra meli jit na testy z Aj a v pondeli pohovor..podle toho co pises to vypada ze to bude to same.....
Chtela jsem se zeptat a ted teda dyska(tipy) zadne nemas???takze mas vylozene jen tech 1100dolaru?:-(
a utratis to nebo jde vse usetrit?
a dalsi dotaz muzete teda chodit ven kdyz lod zastavi?? nebo musite byt na lodi??
dekuju..hodne stesti..at ti to rychle utece Karol
David odpověděl
No, než jsi vycestovala tak jsi věděla co tě čeká a kdyby jsi měla tak dobrou anglinu tak děláš na nějaké vyšší funkci. Já měl nástupní plat 1600 a ted po 4 měsících mám 1800 a mám i poměrně víc volna než píšeš ty. Všechno záleží na člověku a jeho schopnostech a pokud je člověk dobrej a má zájem tak se může rychle vyšplhat nahoru, takže i ty než ti uteče první kontrakt můžeš mít víc.
Lenka odpověděl
Ahoj vsem, omlouvam se, ze pisu az ted, ale na lodi je internet drahy a pomaly, takze jsem cekala az nekde zakotvime v pristavu. Takze poporadku, naklady me vyssly hruba na 30 tis Kc, 8 tis. poplatek agenture, 5000 za doktora, 3000 vizum, 14 tis. letenka. Prijimaci pohovor byl v Praze v anglictine a bylo to jednoduche. Jsem tu pres agenturu pres p. Machacka www.pracenalodi.cz. Kolektiv je celkem v pohode, ale jako Ceska tu jsem sama, jeste je jedna v guest servisses, ale ta uz je u polecnosti 8 let a dale jeden Slovak a jedna Slovenka, zbytek tvori prevazne Indonesani (kolem 300), Filipinci (300), Indove (100) - tech je tu nejvic a pak lide z Evropy - Srbove, Chorvati, Rusove, dustojnici jsou vetsinou Italove, celkem tu je 70 narodnosti a 1100 lidi jako personal pro lod s 3500 hosty.
Moje vyplata je 530 $ za 14 dni, coz opravdu v porovnani s Evropou je hodne malo. Dyska zadny nemam, jelikoz prvni 2-3 mesice obsluhuju posadku, pote me strci do room servisu, kde bych uz naky to dysko mela mit a pak nasleduje dining room, kde jsou penize v podstate stejny. Delam pro spolecnost Carnival cruise line, ktera za poslednich par let prodelala hodne zmen, bohuzel k horsimu. Moznost postupu po prvnim kontraktu je miziva, drive stacil 1 kontrakt , pak nasledovala collage a postup na team waitra, ale diky krizi college zrusili a vynalezli novvou pozici asst. team waiter, kde jsou penize stejny, mozna o 100-200 $ vic. Co jsem se bavila s lidma, tak vetsinou az na 4 kontrakt dostanou lepsi pozici. Zajimalo by me, pro kterou spolecnost dela David? Protoze v Carnivalu se opravdu pracovat nevyplati, pokud nehodlate zustat u spolecnosti par let a vybudovat si karieru. Ja mam praxoi 10 let jako servvirka a anglicky umim perfektne, co ale nehraje zadnou roli, jsou tu lidi, kteri anglicky pomalu nemluvi a jsou na stejne pozici.
V pristavech mam volno tak 2-3 hodky, poze kdyz mam volno pres obed mam volno 6-8 hod.
Tot prozatim vse, snad jsem vse zodpovedela, zdravim z Baham :-) To ze navstivite pristavy je jedina svetla stranka, ktera vas tu drzi a doda energii...
namornik.org odpověděl
ahoj Lenka,
skoda, ze si mala negativne skusenosti. Vo vseobecnosti sa stretavam s podobnymi nazormi. Praca casnika je pre nas - stredoeuropanov uz nelukrativna, ked zoberieme v uvahu to, ze prakticky nezijes, len pracujes alebo unavena si konecne na chvilku oddychnes.

Mam kamaratov, ktori robia na pasazieroch (pre Carribean Cruises, atd.), ako krupieri, osobni treneri, atd.
Kamarat - krupier zaraba slusne peniaze, 3000 + dolarov (aj sprepitne), kontrakt ma na 6 mesiacov. Ma viac volneho casu v porovnani s tym, co pises ty.

Ak ti mozem poradit, tak skus zmenit kvalifikaciu. Robit servirku, kitchenportera alebo chyznu je pre nas - europanov nezaujimava praca, platovo vyhodna len pre Filipino's a ostatnych ludi z rozvojovych krajin.

Nepoznam cloveka, ktory by z prace v hotelovom biznise (na takychto poziciach) zbohatol. Ak mas blizky vztah k lodiam a moru a chcela by si (napriek svojim negativnym skusenostiam) pracovat na lodiach, mozno by nebolo zle trosku prehodnotit svoje zmyslanie a skusit to ako namorna navigacna dostojnicka. Kamaratka robi na pasazierakoch a jej plat je viac ako nadstandardny.
David odpověděl
Pracuji pro stejnou spolecnost jako ty, akorat o nekolik na vyssi pozici. Pises ze mas vybornou anglinu tak opravdu nechapu co delas na te pozici co jses. Nikdo te nenutil jit hned na prvni pozici co se nabidla a mohla jsis pockat na lepsi pozici.Zalezi hodne na lodi na ktere jsi, je to lod od lede jine, ale ja si nemuzu stezovat. Mam volno v kazdem druhem pristavu a hlavne to vypada ze v dalsim kontraktu pujdu financne pomerne vys, akorat se budu muset trosku ucit. Zalezi na kazdem jak se vyskrabe nahoru, znam spoustu lidi co se pomerne rychle dostali vysoko, je pravda ze nekdo skrz postel, ale vetsina svoji praci. Staci jen chtit a vytrvat! Ono 5 tydnu je nic a pokud je clovek zvyklej makat a maka tak se dostane dal pomerne brzo.
Michal odpověděl
Ahoj,chtěl bych vědět bližší informace okolo práce kuchaře na lodi atd.děkuji.
Barbora odpověděl
Ahoj Léňo, prosím tě mohla by si mě kontaktovat na e-mailu BarbaraHoleckova@seznam.cz ?? Mám pár otázeček, budu ti vděčná:) díky moc, Bára
Petr odpověděl
Ahoj, musím potvrdit vše, co píše Lenka. Dělal jsem pro Carnival v letech 1999-2002. Tenkrát to bylo o dost lepší, co se týče peněz. Začal jsem jako staff waiter - dřina a žádný prachy, ale bylo mi 19 let, takže jenom to kde jsem bylo k nezaplacení. Po 1. kontraktu jsem šel do té jejich College a pak nastoupil jako Busboy - assistant waiter. Stejná dřina, dobrý peníze - týdně na tipsech min. 500 dolarů, při tehdejším kurzu - paráááda.

Pak jim spadli v NY ty 2 paneláky a všechno šlo do .... Kurz dolaru, solventnost zákazníků atd.

Petr
interpetr@seznam.cz
David Campbell odpověděl
Jste v nouzi úvěru? Můžeme vám pomoci!

Jsme legitimní, seriózní vláda registrovaná peníze věřitele. Naše společnost je známá se záznamem finanční pomoci. My úvěrové fondy ven, aby osoby, které potřebují

finanční pomoc, které mají špatnou kreditní nebo potřebují peníze na zaplacení účtů a investovat na podnikání. Chci, aby tento prostředek používat Vás informovat, že jsme se činí

spolehlivou pomoc oprávněná, protože my jsme rádi, že Vám úvěr ve výši 3% slevou. Tak neváhejte požádat o úvěr, protože jsme se poskytnout vám to nejlepší z

naše služby. Kontaktujte nás na: campbellfinancialfirm@gmail.com

Služby prokázané zahrnují:
* Refinance
*Domácí kutily
* Investiční úvěr
* Auto úvěry
* Konsolidace dluhu
* Obchodní úvěry
* Osobní půjčky
* Mezinárodní úvěry.

Kontaktujte nás na: campbellfinancialfirm@gmail.com
David Campbell
Richie odpověděl
No vida konečně někdo normální, mohla bys mi pls napsat mail hrozně by mě zajímalo pár detailů richardegri3@gmail.com
Hana odpověděl
Ahoj holky, také jsem delší dobu hledala nějakou seriózní práci. Kamarádka mi ale po nějaké době doporučila, ať se mrknu na stránku http://www.personalistka.cz a měla pravdu. Práci jsem našla téměř ihned a jsem naprosto spokojená.
Alena odpověděl
Ahojte,
v prvom rade,ti,co mate zaujem o pracu na lodi, sa musite rozhodnut o co vam vlaste ide a preco tam chcete ist.Ci chcete cestovat a vidiet svet a nejde vam o peniaze,alebo ci si chcete zarobit.Volba - Carnival cruise line,cez znameho Machacka,urcite nieje pre tych co chcu zarobit. Pred 4 rokmi to bola aj moja volba,ale ja som chcela hlavne cestovat,o zarabok mi az tak neslo,aj ked,cakala som ze sa tam bude dat zarobit viac,ako ponukaju.Cestovat sa mi aj podarilo celkom,ale stalo to vela driny,pretoze ak ide o poziciu v housekeepingu alebo waitress,vela casu na cestovanie neostava.Ja som pracovala ako chyzna v housekeepingu,a pokial som si nevybavila nocne smeny,ktore zacinali ak sa dobre pamatam od 5pm do 5am s prestavkami,tak som sa von ani nemala sancu dostat.Ale tie nocne som si vydupala a potom som cestovala a behala kadial sa dalo,v kazdom pristave.....Carnival uz davno nieje to,co byvalo,takze ak vam ide o peniaze,na Carnival zabudnite...Dalsia vec je ze nesuhlasim s nazorom ze na poziciach ako casnik alebo chyzna sa neda zarobit a usetrit! Daju sa zarobit obrovske peniaze,staci si len vybrat inu spolocnost,a mozno nerozmyslat nad pracou na zaoceanskych lodiach ale na riecnych. Ja, po jednom kontrakte pre Carnival,som si uvedomila,ze sice som nezarobila nic,lebo ako Lenka pise ten plat bol skoro rovnaky pred tymi 4 rokmi ako ma ona teraz,ale videla som krasy Karibiku,co mi uz nikto nikdy nevezme,ale pokial vam ide o zarobok, trebe sa vydat inou cestou....Ja pracujem na riecnej lodi vo Francuzsku,uz 4 roky,ako chyzna,pre spolocnost Viking cruises,a zarobit sa tam da naozaj velmi dobre. Cestovania som sa stale nevzdala,len som zmenila postup....Nie cestovat pocas kontraktu,ako sa dalo cez Carnival,ale odrobit si sezonu,pocas ktorej zarabas a setris, a ist cestovat pocas dovolenky,ked skonci sezona.na riecnych lodiach sa sezona zvacsa zacina v marci a konci v novembri-decembri,potom mas 2-3 mesiace volno,kym sa zacne dalsia sezona...Vsetkym drzim palce :-)
před 2366 dny 08:58
Cruise staff
Caute,
tiez by som mala zaujem o pracu na lodi, hlavne ako cruise staff/activities staff, neviete mi poradit nejaku dobru agenturu, a hlavne taku co obsadzuje aj animatorov na lod, lebo o pracu casnicky alebo upratovacky nemam zaujem. Nakolko viem dobre anglicky skusala som reagovat priamo na inzeraty lodnych spolocnosti, ale vascinou som narazila na hacik : "Only applications from candidates from USA and Canada will be accepted." :-(

Karin Sabine odpověděl
Dobrý deň, pán / Vážená pani,

Potrebujete naliehavú pôžičku začať podnikať, alebo budete potrebovať úver na refinancovanie, potrebujete úver splatiť dlh? Potrebujete pôžičku na kúpu auta alebo domu? Ak áno starosti nič viac, ponúkame všetky druhy pôžičky na prijateľnú úrokovou sadzbou, bez toho, aby kontrola kreditu !!! kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e-mailu.

E-mail: sabinhelps@gmail.com alebo hovoru alebo textové mi +13142220053

Ďakujem.
Thomas odpověděl
Admiring the hard work you put into your site and detailed information you offer. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material. Wonderful read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.
před 2366 dny 08:27
I like the helpful information you provide for your articles. Ill bookmark your blog and check again right here frequently. I am quite certain Ill be informed many new stuff proper right here! Best of luck for the next! dbbbgdkbdbcbfdff
Donald odpověděl
cheers for the actual article i've recently been on the lookout with regard to this kind of advice on the net for sum time proper now so numerous thanks
před 2367 dny 15:12
Hello! online pharmacy cialis
George odpověděl
I like what you guys are usually up too. This kind of clever work and exposure! Keep up the amazing works guys I've added you guys to my blogroll.
před 2367 dny 08:30
Cruise staff
Caute,
tiez by som mala zaujem o pracu na lodi, hlavne ako cruise staff/activities staff, neviete mi poradit nejaku dobru agenturu, a hlavne taku co obsadzuje aj animatorov na lod, lebo o pracu casnicky alebo upratovacky nemam zaujem. Nakolko viem dobre anglicky skusala som reagovat priamo na inzeraty lodnych spolocnosti, ale vascinou som narazila na hacik : "Only applications from candidates from USA and Canada will be accepted." :-(

Karin Sabine odpověděl
Dobrý deň, pán / Vážená pani,

Potrebujete naliehavú pôžičku začať podnikať, alebo budete potrebovať úver na refinancovanie, potrebujete úver splatiť dlh? Potrebujete pôžičku na kúpu auta alebo domu? Ak áno starosti nič viac, ponúkame všetky druhy pôžičky na prijateľnú úrokovou sadzbou, bez toho, aby kontrola kreditu !!! kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e-mailu.

E-mail: sabinhelps@gmail.com alebo hovoru alebo textové mi +13142220053

Ďakujem.
cialis_purchase odpověděl
You will aid this where to buy http://www.ci12pirchase.com/ , now thing for it can help happen screen and return average.
před 2370 dny 16:07
Zdravim vsetkych. Pracujem na lodi od 1999, takze mam nemale skusenosti s pracou na lodi na vsetkych pozicia (aj mangerskych). Pracu na mori doporucujem vsetkym. Aki sa chcete naucit poriadnej pracovnej moralke, zarobit si peniaze aj vidiet kus sveta tak je to prave pre vas. Nehovorim, ze je to lahke, ale je to praca podla vopred jasne stanovenych pravidiel, ktore sa daju celkom uspesne dodrziavat a samozrejme sa da najst aj cesta ako s nimi trochu vykyvat:) Ak chcete blizsie info ohladne oceanu napiste mi na dak2002@centrum.cz, napisem Vam skusenosti s kazdou poziciou ako aj o tej ktorej spolocnosti atd.
Ten kto sa rozhodol pracovat na rieke tak bud na to zabudnite alebo ak si chcete znicit zdravie a nervy tak nevahajte ani minutu. Praca na rieke sprostretkovana spolocnostou Cruisnc Jobs Mikulov zastupujuca rodinne lode plavajuce pod holandskou vlajkou (to su tie najhorsie z kazdej perspektivy) a cypersku spolocnost Cruisincpeople ltd je obrovsky omyl akeho sa mozete dopustit. Pracoval som pre nich a viem presne o com hovorim . Nenaucite sa ziadnej profesionality (profesionali tam neexistuju), len banda ludi na veducich poziciach, ktori maju absolutnu moc nad vami ako podriadenom. Vysvetlim. V zmluve stoji, ze vas mozu prepustit hocikedy bez udania dovodu ... neviem ako moze este druh takejto zmluvy existovat. Cize ak sa nepacite svojmu nadriadenemu tak ste v .... a mozte sa len modlit kedy pojdemte domov. Ak si myslite, ze to sa mi nemoze stat, tak sa mylite ako som sa zmylil aj ja a to mozem o sebe povedat, ze som ostrielany morsky vlk :).
Nepotrebuju profesionalov. Potrebuju tocit ludi na poziciach (ved keby ostal na kazdej pozicii jeden clovek celu zesonu tak je to poplatok za sprostretkovanie len 1x ked ich prerotuju desiatich tak uz to je poplatok za sprostretkovanie 10x kraaaaasny business nie? )
Naverbovali ma na zvyseny zakladny plat, pocas celej doby (3mesiace ) zamestnania same pozitivne komenty od hosti, CEO crusincu atd. a naraz jedneho pekneho dna sa zmenila hotel managerka a ze sa naraz nehodim pre pracu na ich lodi. Dobre nevadi....hovorim si. Po 3 dnoch ! mi prisla oficialna vypoved (to uz som bol doma), termination of employment na zaklade toho ze som mal improper conduct to the guest ! ze som byval opity pocas sluzby ! a ze som sa nedostavoval nacas do prace!. Ani na jedno neexistuje ziaden warnign ani registrovany dokument. A na zaklade tohto mi strhli 25%z platu. Pripajam aj oficialny dokument staznosti a pred-sudny list, pretoze idem cruisincpeople zalovat.
Hlavne pre holky. Nechodte pracovat na rieku. Videl som denno denne plakat holky a jedna sa z toho dostala na psychiatriu.
Chcem zalozit obcianske zdruzenie Prace na riecnych lodiach, a urobit z tohto poriadny pripad zneuzivania pracujucich ludi hlavne z cesko - slovenska. Oni si asi myslia, ze sme tu nejake opice, ktore budu skakat za par euro ako sa im chce (a co je najhorsie hovorim objektivne, nie zaujato!). Kto ma podobne skusenosti napiste mi na dak2002@centrum.cz. Urobim vsetko preto, aby tato vec isla k sudu a minimalne to zmedializovat, nech ludia vedia o co ide na rieke. A hlavne kto tam chce ist pracovat nech vie vsetky informacie PRAVDIVE INFORMACIE.

Mrs. C. Redway
Cruisinc People Ltd

Dear Mrs. Redway

Termination of Employment

Further to your letter dated 02 August 2013 I am writing to inform you that I do not accept in any way, shape or form the contents thereof, on the grounds that my termination of employment was grossly unfair, having been based on a series of false allegations for which no viable documentary evidence has thus far been presented. Your Seasonal Employment Termination document states that my employment has been terminated for “Cause” under Clause 10.2(g), (i) and (j) of the Seasonal Employment Contract (the “Agreement”). As pointed out in my email dated 05 July 2013 I refute in entirety the allegations covered by this Clause, as follows:

Clause 10.2(g) Where is the evidence, and who has implied or categorically stated that I “refused to work, and/or repeatedly did not adhere to working hours” as defined in Clause 5.7? At no time during my period of employment was I personally approached or questioned about any such alleged dereliction of duty.

Clause 10.2(i) Where is the evidence of “improper conduct towards guests and colleagues”? Which of the guests (or colleagues) made such allegations? Why was my attention not drawn to such incidents, if they occurred, at the time(s) when they were alleged to have occurred? In fact I was at all times “friendly, positive and helpful towards all passengers” – a clearly defined requirement under Clause 19.1 of the “Agreement”. Furthermore there are a number of passengers who were aboard the Rex Rheni at the time of my unfair dismissal who are prepared to testify on my behalf to this effect.

Clause 10.2(j) Where is the evidence of “alcohol abuse and/or drunkenness shortly before, or while, on duty”? If this was so, why was I not immediately apprehended and subjected to an alcohol breath test, with an officially recorded result? At no time during my period of employment was any such accusation made against me, nor was any such test ever conducted, for the simple reason that there was never any necessity to do so.
Your letter dated 02 August 2013 also contained the allegation that I “left my cabin in a mess and unclean, etc. etc.” This is categorically untrue, considering the fact that following my cleaning of the cabin as required, the Hotel Manager (Mrs.Ineke van Empel) inspected it at my request and pronounced it to be in an entirely satisfactory condition. Furthermore when I was verbally informed of my impending dismissal by Mrs.van Empel, she attempted to coerce me into acceptance of her decision without argument, stating that my capabilities were “more suited to employment on 4 or 5-star vessels with American passengers” (in other words, I was too good for the 3-star vessel from which I was being dismissed!) At the same time, Mrs.van Empel suggested that she would personally intervene on my behalf with my agency to secure my deployment to a higher standard of vessel so long as I made no fuss about my dismissal which appears to indicate a clear awareness by Mrs.van Empel of the questionable nature of the action being taken against me.
Any decisions arrived at by the Hotel Manager, as Cruisinc People Ltd’s representative, must obviously be said to be also those of Cruisinc People Ltd, who will therefore be the subject of adjudication in the event of any employment tribunal. I believe that these unjust and false allegations made against my character and employment performance have been specifically fabricated to undermine my position and therefore constitute victimisation and harassment by the Hotel Manager/Cruisinc People Ltd.
Finally I must repeat, categorically, that all the foregoing allegations made against me are untrue and, what is more, are defamatory. Please be advised that I intend to pursue this matter to a conclusion that is entirely satisfactory to myself, i.e. the reinstatement of my hitherto unblemished character, and the reimbursement of funds unlawfully deducted from my final salary payment (300Euro), such funds to be credited to my account forthwith. Failure to comply will leave me with no alternative but to seek redress through legal channels, resulting in further claims against Cruisinc People Ltd for defamation of character, and for the consequential damage caused to my future career prospects, together with the mental stress arising therefrom.
Yours sincerely
Mike odpověděl
Pokracujem. Praca na oceane v porovnani na rieke je 100 a 1. Na oceane sa naucite profesionalite a dobrej pracovnej moralke. Pracoval som v Singapore na Bahamach a aj v Anglicku (co nepovazujem za nejake plus) ale vsade ked som povedal ze mam odpracovane roky na OCEANSKEJ lodi, tak som mal dvere dokoran otvorene. Pretoze prave kvoli tomu, ze kto prezil ocensku lod, vie co je to tvrdo pracovat a vie co je to profesionalita v obore, ktory vykonaval. Praca na rieke nema ziadnu vahu.
Na rieke som dostaval staznoti od nadriadeneho, ze sa vela rozpravam s hostami!! na oceane dostanete zamestnanca mesiaca ak mate takyto pristup k hostom a pozitivne komenty od hosti, na rieke som bol trnom v oku, pretoze samozrejme kontakt s hostami = tringelty.... atd atd.
Pracovat na OCEANE vyzaduje vela odriekania zo zaciatku, ale ako tu dole napisal Sydney ztretnete vela ludi, podobnych ludi ako vy, z celeho sveta a nakoniec kto vie mozno sa pre vas lod stane druhym domovom (co sa udialo aj mne), mozno tretnete svojho buduceho partnera (mam vela priatelov, ktori sa spoznali prave na oceane, a ziju spolu doteraz!). Vzdy ked sa stretnem s niekym, kto pracoval na oceane mame akosi k sebe blizsie, naraz mame vela spolocnych miest co sme navstivili, udalosti co sme zazili a mozno aj pozname tich istych ludi......
Suma sumarum nevahajte na ocean!!!!!
For Mike odpověděl
nesouhlasim s názorem, že práce na řece je špatná, to že si pracoval u firmy která je uplně mimo, neznamená že práce je špatná, na řekách se plaví X společností a některý maj výborný platový podmínky a profesionální servis a jednaní...Taky bych nedoporučoval agenturu z Mikulova. Já pracuju na říční lodi 2 roky a jsem naprosto spokojenej a na oceaně jsem pracoval taky a už bych se na velkou zaocenskou lod nevratil teda....Všechno má sve pro a proti!!! Zdravim
Roman odpověděl
Ahoj Mike,
dělali jsme spolu na Rexu udělali mi to samý asi hodinu před mým odjezdem na dovolenou...Roman
roman-travnicek@email.cz
pan Paul Brenna odpověděl
Abych se správně zavést, jsem pan Paul Brenna soukromý věřitel i rozdávat půjčku ve výši 3% úrokové sazby. Jedná se o finanční příležitost u vašich dveří krok, se ještě dnes a získejte rychlé půjčky. Existuje mnoho tam venku hledají finanční příležitosti nebo pomoc po celém místech a stále ještě nejsou schopni se dostat jeden. Ale to je finanční příležitost u vašich dveří krok a jako takový nemůžete si dovolit nechat ujít tuto příležitost. Tato služba je poskytnout jak pro jednotlivce, společnosti, obchodní muže a ženy. Výše úvěru sahá od jakékoliv množství dle Vašeho výběru Pro více informací nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu: paulbrennaloan@gmail.com

Žádost o úvěr Vyplnit formulář a zpět.

Celé jméno....................................
Osobní telefonní číslo ............................
Země...........................................
Adresa......................................
Stát..............................
Stáří.............................................
Stav.................................
Výše úvěru potřebné jako půjčku .....................................
Doba trvání úvěru .................................
Měsíční příjem.............................
Povolání ....................................
Už jste použili předtím? .......................

V potvrzení těchto údajů, musí zašleme vám naše podmínky spolu s splátkového kalendáře a pokud souhlasíte s podmínkami, stojíte dostat své půjčky do 24 hodin. To závisí na závažnosti a naléhavosti při získávání úvěru. Já rád čekají na vaši rychlou odpověď, S pozdravem, pan Paul Brenna
William odpověděl
You are my inhalation, I have few web logs and rarely run out from post
před 2370 dny 16:06
Zdravim vsetkych. Pracujem na lodi od 1999, takze mam nemale skusenosti s pracou na lodi na vsetkych pozicia (aj mangerskych). Pracu na mori doporucujem vsetkym. Aki sa chcete naucit poriadnej pracovnej moralke, zarobit si peniaze aj vidiet kus sveta tak je to prave pre vas. Nehovorim, ze je to lahke, ale je to praca podla vopred jasne stanovenych pravidiel, ktore sa daju celkom uspesne dodrziavat a samozrejme sa da najst aj cesta ako s nimi trochu vykyvat:) Ak chcete blizsie info ohladne oceanu napiste mi na dak2002@centrum.cz, napisem Vam skusenosti s kazdou poziciou ako aj o tej ktorej spolocnosti atd.
Ten kto sa rozhodol pracovat na rieke tak bud na to zabudnite alebo ak si chcete znicit zdravie a nervy tak nevahajte ani minutu. Praca na rieke sprostretkovana spolocnostou Cruisnc Jobs Mikulov zastupujuca rodinne lode plavajuce pod holandskou vlajkou (to su tie najhorsie z kazdej perspektivy) a cypersku spolocnost Cruisincpeople ltd je obrovsky omyl akeho sa mozete dopustit. Pracoval som pre nich a viem presne o com hovorim . Nenaucite sa ziadnej profesionality (profesionali tam neexistuju), len banda ludi na veducich poziciach, ktori maju absolutnu moc nad vami ako podriadenom. Vysvetlim. V zmluve stoji, ze vas mozu prepustit hocikedy bez udania dovodu ... neviem ako moze este druh takejto zmluvy existovat. Cize ak sa nepacite svojmu nadriadenemu tak ste v .... a mozte sa len modlit kedy pojdemte domov. Ak si myslite, ze to sa mi nemoze stat, tak sa mylite ako som sa zmylil aj ja a to mozem o sebe povedat, ze som ostrielany morsky vlk :).
Nepotrebuju profesionalov. Potrebuju tocit ludi na poziciach (ved keby ostal na kazdej pozicii jeden clovek celu zesonu tak je to poplatok za sprostretkovanie len 1x ked ich prerotuju desiatich tak uz to je poplatok za sprostretkovanie 10x kraaaaasny business nie? )
Naverbovali ma na zvyseny zakladny plat, pocas celej doby (3mesiace ) zamestnania same pozitivne komenty od hosti, CEO crusincu atd. a naraz jedneho pekneho dna sa zmenila hotel managerka a ze sa naraz nehodim pre pracu na ich lodi. Dobre nevadi....hovorim si. Po 3 dnoch ! mi prisla oficialna vypoved (to uz som bol doma), termination of employment na zaklade toho ze som mal improper conduct to the guest ! ze som byval opity pocas sluzby ! a ze som sa nedostavoval nacas do prace!. Ani na jedno neexistuje ziaden warnign ani registrovany dokument. A na zaklade tohto mi strhli 25%z platu. Pripajam aj oficialny dokument staznosti a pred-sudny list, pretoze idem cruisincpeople zalovat.
Hlavne pre holky. Nechodte pracovat na rieku. Videl som denno denne plakat holky a jedna sa z toho dostala na psychiatriu.
Chcem zalozit obcianske zdruzenie Prace na riecnych lodiach, a urobit z tohto poriadny pripad zneuzivania pracujucich ludi hlavne z cesko - slovenska. Oni si asi myslia, ze sme tu nejake opice, ktore budu skakat za par euro ako sa im chce (a co je najhorsie hovorim objektivne, nie zaujato!). Kto ma podobne skusenosti napiste mi na dak2002@centrum.cz. Urobim vsetko preto, aby tato vec isla k sudu a minimalne to zmedializovat, nech ludia vedia o co ide na rieke. A hlavne kto tam chce ist pracovat nech vie vsetky informacie PRAVDIVE INFORMACIE.

Mrs. C. Redway
Cruisinc People Ltd

Dear Mrs. Redway

Termination of Employment

Further to your letter dated 02 August 2013 I am writing to inform you that I do not accept in any way, shape or form the contents thereof, on the grounds that my termination of employment was grossly unfair, having been based on a series of false allegations for which no viable documentary evidence has thus far been presented. Your Seasonal Employment Termination document states that my employment has been terminated for “Cause” under Clause 10.2(g), (i) and (j) of the Seasonal Employment Contract (the “Agreement”). As pointed out in my email dated 05 July 2013 I refute in entirety the allegations covered by this Clause, as follows:

Clause 10.2(g) Where is the evidence, and who has implied or categorically stated that I “refused to work, and/or repeatedly did not adhere to working hours” as defined in Clause 5.7? At no time during my period of employment was I personally approached or questioned about any such alleged dereliction of duty.

Clause 10.2(i) Where is the evidence of “improper conduct towards guests and colleagues”? Which of the guests (or colleagues) made such allegations? Why was my attention not drawn to such incidents, if they occurred, at the time(s) when they were alleged to have occurred? In fact I was at all times “friendly, positive and helpful towards all passengers” – a clearly defined requirement under Clause 19.1 of the “Agreement”. Furthermore there are a number of passengers who were aboard the Rex Rheni at the time of my unfair dismissal who are prepared to testify on my behalf to this effect.

Clause 10.2(j) Where is the evidence of “alcohol abuse and/or drunkenness shortly before, or while, on duty”? If this was so, why was I not immediately apprehended and subjected to an alcohol breath test, with an officially recorded result? At no time during my period of employment was any such accusation made against me, nor was any such test ever conducted, for the simple reason that there was never any necessity to do so.
Your letter dated 02 August 2013 also contained the allegation that I “left my cabin in a mess and unclean, etc. etc.” This is categorically untrue, considering the fact that following my cleaning of the cabin as required, the Hotel Manager (Mrs.Ineke van Empel) inspected it at my request and pronounced it to be in an entirely satisfactory condition. Furthermore when I was verbally informed of my impending dismissal by Mrs.van Empel, she attempted to coerce me into acceptance of her decision without argument, stating that my capabilities were “more suited to employment on 4 or 5-star vessels with American passengers” (in other words, I was too good for the 3-star vessel from which I was being dismissed!) At the same time, Mrs.van Empel suggested that she would personally intervene on my behalf with my agency to secure my deployment to a higher standard of vessel so long as I made no fuss about my dismissal which appears to indicate a clear awareness by Mrs.van Empel of the questionable nature of the action being taken against me.
Any decisions arrived at by the Hotel Manager, as Cruisinc People Ltd’s representative, must obviously be said to be also those of Cruisinc People Ltd, who will therefore be the subject of adjudication in the event of any employment tribunal. I believe that these unjust and false allegations made against my character and employment performance have been specifically fabricated to undermine my position and therefore constitute victimisation and harassment by the Hotel Manager/Cruisinc People Ltd.
Finally I must repeat, categorically, that all the foregoing allegations made against me are untrue and, what is more, are defamatory. Please be advised that I intend to pursue this matter to a conclusion that is entirely satisfactory to myself, i.e. the reinstatement of my hitherto unblemished character, and the reimbursement of funds unlawfully deducted from my final salary payment (300Euro), such funds to be credited to my account forthwith. Failure to comply will leave me with no alternative but to seek redress through legal channels, resulting in further claims against Cruisinc People Ltd for defamation of character, and for the consequential damage caused to my future career prospects, together with the mental stress arising therefrom.
Yours sincerely
Mike odpověděl
Pokracujem. Praca na oceane v porovnani na rieke je 100 a 1. Na oceane sa naucite profesionalite a dobrej pracovnej moralke. Pracoval som v Singapore na Bahamach a aj v Anglicku (co nepovazujem za nejake plus) ale vsade ked som povedal ze mam odpracovane roky na OCEANSKEJ lodi, tak som mal dvere dokoran otvorene. Pretoze prave kvoli tomu, ze kto prezil ocensku lod, vie co je to tvrdo pracovat a vie co je to profesionalita v obore, ktory vykonaval. Praca na rieke nema ziadnu vahu.
Na rieke som dostaval staznoti od nadriadeneho, ze sa vela rozpravam s hostami!! na oceane dostanete zamestnanca mesiaca ak mate takyto pristup k hostom a pozitivne komenty od hosti, na rieke som bol trnom v oku, pretoze samozrejme kontakt s hostami = tringelty.... atd atd.
Pracovat na OCEANE vyzaduje vela odriekania zo zaciatku, ale ako tu dole napisal Sydney ztretnete vela ludi, podobnych ludi ako vy, z celeho sveta a nakoniec kto vie mozno sa pre vas lod stane druhym domovom (co sa udialo aj mne), mozno tretnete svojho buduceho partnera (mam vela priatelov, ktori sa spoznali prave na oceane, a ziju spolu doteraz!). Vzdy ked sa stretnem s niekym, kto pracoval na oceane mame akosi k sebe blizsie, naraz mame vela spolocnych miest co sme navstivili, udalosti co sme zazili a mozno aj pozname tich istych ludi......
Suma sumarum nevahajte na ocean!!!!!
For Mike odpověděl
nesouhlasim s názorem, že práce na řece je špatná, to že si pracoval u firmy která je uplně mimo, neznamená že práce je špatná, na řekách se plaví X společností a některý maj výborný platový podmínky a profesionální servis a jednaní...Taky bych nedoporučoval agenturu z Mikulova. Já pracuju na říční lodi 2 roky a jsem naprosto spokojenej a na oceaně jsem pracoval taky a už bych se na velkou zaocenskou lod nevratil teda....Všechno má sve pro a proti!!! Zdravim
Roman odpověděl
Ahoj Mike,
dělali jsme spolu na Rexu udělali mi to samý asi hodinu před mým odjezdem na dovolenou...Roman
roman-travnicek@email.cz
pan Paul Brenna odpověděl
Abych se správně zavést, jsem pan Paul Brenna soukromý věřitel i rozdávat půjčku ve výši 3% úrokové sazby. Jedná se o finanční příležitost u vašich dveří krok, se ještě dnes a získejte rychlé půjčky. Existuje mnoho tam venku hledají finanční příležitosti nebo pomoc po celém místech a stále ještě nejsou schopni se dostat jeden. Ale to je finanční příležitost u vašich dveří krok a jako takový nemůžete si dovolit nechat ujít tuto příležitost. Tato služba je poskytnout jak pro jednotlivce, společnosti, obchodní muže a ženy. Výše úvěru sahá od jakékoliv množství dle Vašeho výběru Pro více informací nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu: paulbrennaloan@gmail.com

Žádost o úvěr Vyplnit formulář a zpět.

Celé jméno....................................
Osobní telefonní číslo ............................
Země...........................................
Adresa......................................
Stát..............................
Stáří.............................................
Stav.................................
Výše úvěru potřebné jako půjčku .....................................
Doba trvání úvěru .................................
Měsíční příjem.............................
Povolání ....................................
Už jste použili předtím? .......................

V potvrzení těchto údajů, musí zašleme vám naše podmínky spolu s splátkového kalendáře a pokud souhlasíte s podmínkami, stojíte dostat své půjčky do 24 hodin. To závisí na závažnosti a naléhavosti při získávání úvěru. Já rád čekají na vaši rychlou odpověď, S pozdravem, pan Paul Brenna
does odpověděl
Content of buy http://sale9v.com/ , jelly for daily use pain relief of of over three.
před 2371 dny 12:26
Viagra, Levitra, and http://c9superactive.com/ , , as a first-line treatment for erectile dysfunction (ED).
David odpověděl
Thank you for every other informative blog. The place else may just I get that type of info written in such a perfect means? I've a project that I'm just now working on, and I have been at the glance out for such information.
před 2371 dny 12:25
Viagra, Levitra, and http://c9superactive.com/ , , as a first-line treatment for erectile dysfunction (ED).
David odpověděl
Thank you for every other informative blog. The place else may just I get that type of info written in such a perfect means? I've a project that I'm just now working on, and I have been at the glance out for such information.
před 2371 dny 12:25
Viagra, Levitra, and http://c9superactive.com/ , , as a first-line treatment for erectile dysfunction (ED).
free_viagra odpověděl
Country: United Kingdom] looking for cigarettes, http://sale9v.com/ , , tiffany, silver, stun guns, skulls.
před 2372 dny 10:43
Viagra, Levitra, and http://c9superactive.com/ , , as a first-line treatment for erectile dysfunction (ED).
free_viagra odpověděl
Or substitute creatine et help last longer http://sale9v.com/ , for sale online australia ou acheter paris.
před 2372 dny 10:43
Viagra, Levitra, and http://c9superactive.com/ , , as a first-line treatment for erectile dysfunction (ED).
free_viagra odpověděl
You could here wants for possibility Connect, I after the, where to buy http://sale9v.com/ , in new zealand.
před 2372 dny 07:36
Zdravim vsetkych. Pracujem na lodi od 1999, takze mam nemale skusenosti s pracou na lodi na vsetkych pozicia (aj mangerskych). Pracu na mori doporucujem vsetkym. Aki sa chcete naucit poriadnej pracovnej moralke, zarobit si peniaze aj vidiet kus sveta tak je to prave pre vas. Nehovorim, ze je to lahke, ale je to praca podla vopred jasne stanovenych pravidiel, ktore sa daju celkom uspesne dodrziavat a samozrejme sa da najst aj cesta ako s nimi trochu vykyvat:) Ak chcete blizsie info ohladne oceanu napiste mi na dak2002@centrum.cz, napisem Vam skusenosti s kazdou poziciou ako aj o tej ktorej spolocnosti atd.
Ten kto sa rozhodol pracovat na rieke tak bud na to zabudnite alebo ak si chcete znicit zdravie a nervy tak nevahajte ani minutu. Praca na rieke sprostretkovana spolocnostou Cruisnc Jobs Mikulov zastupujuca rodinne lode plavajuce pod holandskou vlajkou (to su tie najhorsie z kazdej perspektivy) a cypersku spolocnost Cruisincpeople ltd je obrovsky omyl akeho sa mozete dopustit. Pracoval som pre nich a viem presne o com hovorim . Nenaucite sa ziadnej profesionality (profesionali tam neexistuju), len banda ludi na veducich poziciach, ktori maju absolutnu moc nad vami ako podriadenom. Vysvetlim. V zmluve stoji, ze vas mozu prepustit hocikedy bez udania dovodu ... neviem ako moze este druh takejto zmluvy existovat. Cize ak sa nepacite svojmu nadriadenemu tak ste v .... a mozte sa len modlit kedy pojdemte domov. Ak si myslite, ze to sa mi nemoze stat, tak sa mylite ako som sa zmylil aj ja a to mozem o sebe povedat, ze som ostrielany morsky vlk :).
Nepotrebuju profesionalov. Potrebuju tocit ludi na poziciach (ved keby ostal na kazdej pozicii jeden clovek celu zesonu tak je to poplatok za sprostretkovanie len 1x ked ich prerotuju desiatich tak uz to je poplatok za sprostretkovanie 10x kraaaaasny business nie? )
Naverbovali ma na zvyseny zakladny plat, pocas celej doby (3mesiace ) zamestnania same pozitivne komenty od hosti, CEO crusincu atd. a naraz jedneho pekneho dna sa zmenila hotel managerka a ze sa naraz nehodim pre pracu na ich lodi. Dobre nevadi....hovorim si. Po 3 dnoch ! mi prisla oficialna vypoved (to uz som bol doma), termination of employment na zaklade toho ze som mal improper conduct to the guest ! ze som byval opity pocas sluzby ! a ze som sa nedostavoval nacas do prace!. Ani na jedno neexistuje ziaden warnign ani registrovany dokument. A na zaklade tohto mi strhli 25%z platu. Pripajam aj oficialny dokument staznosti a pred-sudny list, pretoze idem cruisincpeople zalovat.
Hlavne pre holky. Nechodte pracovat na rieku. Videl som denno denne plakat holky a jedna sa z toho dostala na psychiatriu.
Chcem zalozit obcianske zdruzenie Prace na riecnych lodiach, a urobit z tohto poriadny pripad zneuzivania pracujucich ludi hlavne z cesko - slovenska. Oni si asi myslia, ze sme tu nejake opice, ktore budu skakat za par euro ako sa im chce (a co je najhorsie hovorim objektivne, nie zaujato!). Kto ma podobne skusenosti napiste mi na dak2002@centrum.cz. Urobim vsetko preto, aby tato vec isla k sudu a minimalne to zmedializovat, nech ludia vedia o co ide na rieke. A hlavne kto tam chce ist pracovat nech vie vsetky informacie PRAVDIVE INFORMACIE.

Mrs. C. Redway
Cruisinc People Ltd

Dear Mrs. Redway

Termination of Employment

Further to your letter dated 02 August 2013 I am writing to inform you that I do not accept in any way, shape or form the contents thereof, on the grounds that my termination of employment was grossly unfair, having been based on a series of false allegations for which no viable documentary evidence has thus far been presented. Your Seasonal Employment Termination document states that my employment has been terminated for “Cause” under Clause 10.2(g), (i) and (j) of the Seasonal Employment Contract (the “Agreement”). As pointed out in my email dated 05 July 2013 I refute in entirety the allegations covered by this Clause, as follows:

Clause 10.2(g) Where is the evidence, and who has implied or categorically stated that I “refused to work, and/or repeatedly did not adhere to working hours” as defined in Clause 5.7? At no time during my period of employment was I personally approached or questioned about any such alleged dereliction of duty.

Clause 10.2(i) Where is the evidence of “improper conduct towards guests and colleagues”? Which of the guests (or colleagues) made such allegations? Why was my attention not drawn to such incidents, if they occurred, at the time(s) when they were alleged to have occurred? In fact I was at all times “friendly, positive and helpful towards all passengers” – a clearly defined requirement under Clause 19.1 of the “Agreement”. Furthermore there are a number of passengers who were aboard the Rex Rheni at the time of my unfair dismissal who are prepared to testify on my behalf to this effect.

Clause 10.2(j) Where is the evidence of “alcohol abuse and/or drunkenness shortly before, or while, on duty”? If this was so, why was I not immediately apprehended and subjected to an alcohol breath test, with an officially recorded result? At no time during my period of employment was any such accusation made against me, nor was any such test ever conducted, for the simple reason that there was never any necessity to do so.
Your letter dated 02 August 2013 also contained the allegation that I “left my cabin in a mess and unclean, etc. etc.” This is categorically untrue, considering the fact that following my cleaning of the cabin as required, the Hotel Manager (Mrs.Ineke van Empel) inspected it at my request and pronounced it to be in an entirely satisfactory condition. Furthermore when I was verbally informed of my impending dismissal by Mrs.van Empel, she attempted to coerce me into acceptance of her decision without argument, stating that my capabilities were “more suited to employment on 4 or 5-star vessels with American passengers” (in other words, I was too good for the 3-star vessel from which I was being dismissed!) At the same time, Mrs.van Empel suggested that she would personally intervene on my behalf with my agency to secure my deployment to a higher standard of vessel so long as I made no fuss about my dismissal which appears to indicate a clear awareness by Mrs.van Empel of the questionable nature of the action being taken against me.
Any decisions arrived at by the Hotel Manager, as Cruisinc People Ltd’s representative, must obviously be said to be also those of Cruisinc People Ltd, who will therefore be the subject of adjudication in the event of any employment tribunal. I believe that these unjust and false allegations made against my character and employment performance have been specifically fabricated to undermine my position and therefore constitute victimisation and harassment by the Hotel Manager/Cruisinc People Ltd.
Finally I must repeat, categorically, that all the foregoing allegations made against me are untrue and, what is more, are defamatory. Please be advised that I intend to pursue this matter to a conclusion that is entirely satisfactory to myself, i.e. the reinstatement of my hitherto unblemished character, and the reimbursement of funds unlawfully deducted from my final salary payment (300Euro), such funds to be credited to my account forthwith. Failure to comply will leave me with no alternative but to seek redress through legal channels, resulting in further claims against Cruisinc People Ltd for defamation of character, and for the consequential damage caused to my future career prospects, together with the mental stress arising therefrom.
Yours sincerely
Mike odpověděl
Pokracujem. Praca na oceane v porovnani na rieke je 100 a 1. Na oceane sa naucite profesionalite a dobrej pracovnej moralke. Pracoval som v Singapore na Bahamach a aj v Anglicku (co nepovazujem za nejake plus) ale vsade ked som povedal ze mam odpracovane roky na OCEANSKEJ lodi, tak som mal dvere dokoran otvorene. Pretoze prave kvoli tomu, ze kto prezil ocensku lod, vie co je to tvrdo pracovat a vie co je to profesionalita v obore, ktory vykonaval. Praca na rieke nema ziadnu vahu.
Na rieke som dostaval staznoti od nadriadeneho, ze sa vela rozpravam s hostami!! na oceane dostanete zamestnanca mesiaca ak mate takyto pristup k hostom a pozitivne komenty od hosti, na rieke som bol trnom v oku, pretoze samozrejme kontakt s hostami = tringelty.... atd atd.
Pracovat na OCEANE vyzaduje vela odriekania zo zaciatku, ale ako tu dole napisal Sydney ztretnete vela ludi, podobnych ludi ako vy, z celeho sveta a nakoniec kto vie mozno sa pre vas lod stane druhym domovom (co sa udialo aj mne), mozno tretnete svojho buduceho partnera (mam vela priatelov, ktori sa spoznali prave na oceane, a ziju spolu doteraz!). Vzdy ked sa stretnem s niekym, kto pracoval na oceane mame akosi k sebe blizsie, naraz mame vela spolocnych miest co sme navstivili, udalosti co sme zazili a mozno aj pozname tich istych ludi......
Suma sumarum nevahajte na ocean!!!!!
For Mike odpověděl
nesouhlasim s názorem, že práce na řece je špatná, to že si pracoval u firmy která je uplně mimo, neznamená že práce je špatná, na řekách se plaví X společností a některý maj výborný platový podmínky a profesionální servis a jednaní...Taky bych nedoporučoval agenturu z Mikulova. Já pracuju na říční lodi 2 roky a jsem naprosto spokojenej a na oceaně jsem pracoval taky a už bych se na velkou zaocenskou lod nevratil teda....Všechno má sve pro a proti!!! Zdravim
Roman odpověděl
Ahoj Mike,
dělali jsme spolu na Rexu udělali mi to samý asi hodinu před mým odjezdem na dovolenou...Roman
roman-travnicek@email.cz
pan Paul Brenna odpověděl
Abych se správně zavést, jsem pan Paul Brenna soukromý věřitel i rozdávat půjčku ve výši 3% úrokové sazby. Jedná se o finanční příležitost u vašich dveří krok, se ještě dnes a získejte rychlé půjčky. Existuje mnoho tam venku hledají finanční příležitosti nebo pomoc po celém místech a stále ještě nejsou schopni se dostat jeden. Ale to je finanční příležitost u vašich dveří krok a jako takový nemůžete si dovolit nechat ujít tuto příležitost. Tato služba je poskytnout jak pro jednotlivce, společnosti, obchodní muže a ženy. Výše úvěru sahá od jakékoliv množství dle Vašeho výběru Pro více informací nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu: paulbrennaloan@gmail.com

Žádost o úvěr Vyplnit formulář a zpět.

Celé jméno....................................
Osobní telefonní číslo ............................
Země...........................................
Adresa......................................
Stát..............................
Stáří.............................................
Stav.................................
Výše úvěru potřebné jako půjčku .....................................
Doba trvání úvěru .................................
Měsíční příjem.............................
Povolání ....................................
Už jste použili předtím? .......................

V potvrzení těchto údajů, musí zašleme vám naše podmínky spolu s splátkového kalendáře a pokud souhlasíte s podmínkami, stojíte dostat své půjčky do 24 hodin. To závisí na závažnosti a naléhavosti při získávání úvěru. Já rád čekají na vaši rychlou odpověď, S pozdravem, pan Paul Brenna
vagra_sale odpověděl
Low Cost http://sale9v.com/ , - Buy Viagra Online For Full Customer Satisfaction!
před 2372 dny 07:36
Zdravim vsetkych. Pracujem na lodi od 1999, takze mam nemale skusenosti s pracou na lodi na vsetkych pozicia (aj mangerskych). Pracu na mori doporucujem vsetkym. Aki sa chcete naucit poriadnej pracovnej moralke, zarobit si peniaze aj vidiet kus sveta tak je to prave pre vas. Nehovorim, ze je to lahke, ale je to praca podla vopred jasne stanovenych pravidiel, ktore sa daju celkom uspesne dodrziavat a samozrejme sa da najst aj cesta ako s nimi trochu vykyvat:) Ak chcete blizsie info ohladne oceanu napiste mi na dak2002@centrum.cz, napisem Vam skusenosti s kazdou poziciou ako aj o tej ktorej spolocnosti atd.
Ten kto sa rozhodol pracovat na rieke tak bud na to zabudnite alebo ak si chcete znicit zdravie a nervy tak nevahajte ani minutu. Praca na rieke sprostretkovana spolocnostou Cruisnc Jobs Mikulov zastupujuca rodinne lode plavajuce pod holandskou vlajkou (to su tie najhorsie z kazdej perspektivy) a cypersku spolocnost Cruisincpeople ltd je obrovsky omyl akeho sa mozete dopustit. Pracoval som pre nich a viem presne o com hovorim . Nenaucite sa ziadnej profesionality (profesionali tam neexistuju), len banda ludi na veducich poziciach, ktori maju absolutnu moc nad vami ako podriadenom. Vysvetlim. V zmluve stoji, ze vas mozu prepustit hocikedy bez udania dovodu ... neviem ako moze este druh takejto zmluvy existovat. Cize ak sa nepacite svojmu nadriadenemu tak ste v .... a mozte sa len modlit kedy pojdemte domov. Ak si myslite, ze to sa mi nemoze stat, tak sa mylite ako som sa zmylil aj ja a to mozem o sebe povedat, ze som ostrielany morsky vlk :).
Nepotrebuju profesionalov. Potrebuju tocit ludi na poziciach (ved keby ostal na kazdej pozicii jeden clovek celu zesonu tak je to poplatok za sprostretkovanie len 1x ked ich prerotuju desiatich tak uz to je poplatok za sprostretkovanie 10x kraaaaasny business nie? )
Naverbovali ma na zvyseny zakladny plat, pocas celej doby (3mesiace ) zamestnania same pozitivne komenty od hosti, CEO crusincu atd. a naraz jedneho pekneho dna sa zmenila hotel managerka a ze sa naraz nehodim pre pracu na ich lodi. Dobre nevadi....hovorim si. Po 3 dnoch ! mi prisla oficialna vypoved (to uz som bol doma), termination of employment na zaklade toho ze som mal improper conduct to the guest ! ze som byval opity pocas sluzby ! a ze som sa nedostavoval nacas do prace!. Ani na jedno neexistuje ziaden warnign ani registrovany dokument. A na zaklade tohto mi strhli 25%z platu. Pripajam aj oficialny dokument staznosti a pred-sudny list, pretoze idem cruisincpeople zalovat.
Hlavne pre holky. Nechodte pracovat na rieku. Videl som denno denne plakat holky a jedna sa z toho dostala na psychiatriu.
Chcem zalozit obcianske zdruzenie Prace na riecnych lodiach, a urobit z tohto poriadny pripad zneuzivania pracujucich ludi hlavne z cesko - slovenska. Oni si asi myslia, ze sme tu nejake opice, ktore budu skakat za par euro ako sa im chce (a co je najhorsie hovorim objektivne, nie zaujato!). Kto ma podobne skusenosti napiste mi na dak2002@centrum.cz. Urobim vsetko preto, aby tato vec isla k sudu a minimalne to zmedializovat, nech ludia vedia o co ide na rieke. A hlavne kto tam chce ist pracovat nech vie vsetky informacie PRAVDIVE INFORMACIE.

Mrs. C. Redway
Cruisinc People Ltd

Dear Mrs. Redway

Termination of Employment

Further to your letter dated 02 August 2013 I am writing to inform you that I do not accept in any way, shape or form the contents thereof, on the grounds that my termination of employment was grossly unfair, having been based on a series of false allegations for which no viable documentary evidence has thus far been presented. Your Seasonal Employment Termination document states that my employment has been terminated for “Cause” under Clause 10.2(g), (i) and (j) of the Seasonal Employment Contract (the “Agreement”). As pointed out in my email dated 05 July 2013 I refute in entirety the allegations covered by this Clause, as follows:

Clause 10.2(g) Where is the evidence, and who has implied or categorically stated that I “refused to work, and/or repeatedly did not adhere to working hours” as defined in Clause 5.7? At no time during my period of employment was I personally approached or questioned about any such alleged dereliction of duty.

Clause 10.2(i) Where is the evidence of “improper conduct towards guests and colleagues”? Which of the guests (or colleagues) made such allegations? Why was my attention not drawn to such incidents, if they occurred, at the time(s) when they were alleged to have occurred? In fact I was at all times “friendly, positive and helpful towards all passengers” – a clearly defined requirement under Clause 19.1 of the “Agreement”. Furthermore there are a number of passengers who were aboard the Rex Rheni at the time of my unfair dismissal who are prepared to testify on my behalf to this effect.

Clause 10.2(j) Where is the evidence of “alcohol abuse and/or drunkenness shortly before, or while, on duty”? If this was so, why was I not immediately apprehended and subjected to an alcohol breath test, with an officially recorded result? At no time during my period of employment was any such accusation made against me, nor was any such test ever conducted, for the simple reason that there was never any necessity to do so.
Your letter dated 02 August 2013 also contained the allegation that I “left my cabin in a mess and unclean, etc. etc.” This is categorically untrue, considering the fact that following my cleaning of the cabin as required, the Hotel Manager (Mrs.Ineke van Empel) inspected it at my request and pronounced it to be in an entirely satisfactory condition. Furthermore when I was verbally informed of my impending dismissal by Mrs.van Empel, she attempted to coerce me into acceptance of her decision without argument, stating that my capabilities were “more suited to employment on 4 or 5-star vessels with American passengers” (in other words, I was too good for the 3-star vessel from which I was being dismissed!) At the same time, Mrs.van Empel suggested that she would personally intervene on my behalf with my agency to secure my deployment to a higher standard of vessel so long as I made no fuss about my dismissal which appears to indicate a clear awareness by Mrs.van Empel of the questionable nature of the action being taken against me.
Any decisions arrived at by the Hotel Manager, as Cruisinc People Ltd’s representative, must obviously be said to be also those of Cruisinc People Ltd, who will therefore be the subject of adjudication in the event of any employment tribunal. I believe that these unjust and false allegations made against my character and employment performance have been specifically fabricated to undermine my position and therefore constitute victimisation and harassment by the Hotel Manager/Cruisinc People Ltd.
Finally I must repeat, categorically, that all the foregoing allegations made against me are untrue and, what is more, are defamatory. Please be advised that I intend to pursue this matter to a conclusion that is entirely satisfactory to myself, i.e. the reinstatement of my hitherto unblemished character, and the reimbursement of funds unlawfully deducted from my final salary payment (300Euro), such funds to be credited to my account forthwith. Failure to comply will leave me with no alternative but to seek redress through legal channels, resulting in further claims against Cruisinc People Ltd for defamation of character, and for the consequential damage caused to my future career prospects, together with the mental stress arising therefrom.
Yours sincerely
Mike odpověděl
Pokracujem. Praca na oceane v porovnani na rieke je 100 a 1. Na oceane sa naucite profesionalite a dobrej pracovnej moralke. Pracoval som v Singapore na Bahamach a aj v Anglicku (co nepovazujem za nejake plus) ale vsade ked som povedal ze mam odpracovane roky na OCEANSKEJ lodi, tak som mal dvere dokoran otvorene. Pretoze prave kvoli tomu, ze kto prezil ocensku lod, vie co je to tvrdo pracovat a vie co je to profesionalita v obore, ktory vykonaval. Praca na rieke nema ziadnu vahu.
Na rieke som dostaval staznoti od nadriadeneho, ze sa vela rozpravam s hostami!! na oceane dostanete zamestnanca mesiaca ak mate takyto pristup k hostom a pozitivne komenty od hosti, na rieke som bol trnom v oku, pretoze samozrejme kontakt s hostami = tringelty.... atd atd.
Pracovat na OCEANE vyzaduje vela odriekania zo zaciatku, ale ako tu dole napisal Sydney ztretnete vela ludi, podobnych ludi ako vy, z celeho sveta a nakoniec kto vie mozno sa pre vas lod stane druhym domovom (co sa udialo aj mne), mozno tretnete svojho buduceho partnera (mam vela priatelov, ktori sa spoznali prave na oceane, a ziju spolu doteraz!). Vzdy ked sa stretnem s niekym, kto pracoval na oceane mame akosi k sebe blizsie, naraz mame vela spolocnych miest co sme navstivili, udalosti co sme zazili a mozno aj pozname tich istych ludi......
Suma sumarum nevahajte na ocean!!!!!
For Mike odpověděl
nesouhlasim s názorem, že práce na řece je špatná, to že si pracoval u firmy která je uplně mimo, neznamená že práce je špatná, na řekách se plaví X společností a některý maj výborný platový podmínky a profesionální servis a jednaní...Taky bych nedoporučoval agenturu z Mikulova. Já pracuju na říční lodi 2 roky a jsem naprosto spokojenej a na oceaně jsem pracoval taky a už bych se na velkou zaocenskou lod nevratil teda....Všechno má sve pro a proti!!! Zdravim
Roman odpověděl
Ahoj Mike,
dělali jsme spolu na Rexu udělali mi to samý asi hodinu před mým odjezdem na dovolenou...Roman
roman-travnicek@email.cz
pan Paul Brenna odpověděl
Abych se správně zavést, jsem pan Paul Brenna soukromý věřitel i rozdávat půjčku ve výši 3% úrokové sazby. Jedná se o finanční příležitost u vašich dveří krok, se ještě dnes a získejte rychlé půjčky. Existuje mnoho tam venku hledají finanční příležitosti nebo pomoc po celém místech a stále ještě nejsou schopni se dostat jeden. Ale to je finanční příležitost u vašich dveří krok a jako takový nemůžete si dovolit nechat ujít tuto příležitost. Tato služba je poskytnout jak pro jednotlivce, společnosti, obchodní muže a ženy. Výše úvěru sahá od jakékoliv množství dle Vašeho výběru Pro více informací nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu: paulbrennaloan@gmail.com

Žádost o úvěr Vyplnit formulář a zpět.

Celé jméno....................................
Osobní telefonní číslo ............................
Země...........................................
Adresa......................................
Stát..............................
Stáří.............................................
Stav.................................
Výše úvěru potřebné jako půjčku .....................................
Doba trvání úvěru .................................
Měsíční příjem.............................
Povolání ....................................
Už jste použili předtím? .......................

V potvrzení těchto údajů, musí zašleme vám naše podmínky spolu s splátkového kalendáře a pokud souhlasíte s podmínkami, stojíte dostat své půjčky do 24 hodin. To závisí na závažnosti a naléhavosti při získávání úvěru. Já rád čekají na vaši rychlou odpověď, S pozdravem, pan Paul Brenna
vagra_sale odpověděl
See the end of this leaflet for a complete list of ingredients in http://sale9v.com/ , .
Velká Británie | pracovat v zahraničí | zaměstnání | nabídky práce | angličtina | brigáda
dnes v 04:45
Práce na lodi | Cruiseship Jobs | Cruise ship job | Work on a boat | Cruiseline Jobs | Ship work | Luxury boat work | Cruise line Job | job

Nový příspěvek
Jméno (povinné)
Nadpis zprávy (nepovinný)
Antispam (vyžadováno) Napiš číslici šest!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16